Ur min synvinkel

Direktlänk till inlägg 14 september 2010

I'm gonna go for it...

Av Caroline - 14 september 2010 21:53

...this weekend!

 

Oh yes! Jag är beredd på det nu efter några veckor med lall. Då kör vi! ;)

 

Dagen idag ha varit helt onödig! Vaknar vid 9...går upp vid halv 10, gör mig i ordning på ca 20 min och åker till skolan. Skulle egentligen ha sång idag, men känner mig fortfarande krasslig så min lärare tyckte att vi skulle hoppa det idag. Visst fine! Har alltså åkt ca 1 tim till skolan för att komma till min enda lektion på 20 min för att höra att jag ska käka massa vitaminer morgon och kväll i 2 veckors tid. 

Åkte hem, mötte mamma vid stationen så åkte vi och köpte nya skor och en ny dragkedjströja, as skön! Och skorna är såklaaaart PUMA! Älskar puma!

 

Imorgon är jag ledig, fett skönt!

Fredag ska jag jobba

Lördag ska jag jobba

Söndag ska jag jobba

HÄRLIG HELG!! 

And thats when I'm gonna go for it!

 

Längtar lite eller ENORMT myket tills nästa torsdag. Då ska nämnligen jag och en viss donna på jobbet åka hem till en viss familj i tärnsjö, vi ska bada tunna, käka på pellans och leta efter hundar under sängar. Sen åker vi tidigt på fredag morgon till sandviken! Där ska vi jbba fredag, lördag sen dras det vidare till solvarbo, där jobbar vi söndag! Helt grymt kul!

 

Nu ska jag fortsätta kolla på Miss Secret Agent 2.

 

Over and out!

 

P.S ser ni några stavfel så är det pga mitt tangentbord är lite segt.

D.S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 18 juli 2011 17:56

Nu vill jag bara åka hem! Hem till mitt vanliga liv, hem till nära och kära som inte behandlar mig som skit för att jag har egna åsikter. För att jag reagerar som en vanlig människa när det händer oväntade saker. Där jag befinner mig just nu finns...

Av Caroline - 16 januari 2011 00:56

Whoops! Nu har det gått rejält lång tid sedan jag skrev ngt här. Har inte haft någon lust att sitta och skriva för mig själv. Det är ganska befriande att bara kunna skriva vad jag vill, men...har inte haft den lusten eller orken på ett tag! I alla...

Av Caroline - 13 november 2010 23:35

Gud vad jag inte orkar just nu, och det gäller i princip allt. Orkar fortfarande inte med skolan, orkar inte med vissa människor, orkar inte med vissa ställen, tider och är allmänt på dåligt humör nästan hela tiden. Försöker hålla humöret uppe, men i...

Av Caroline - 5 november 2010 22:36

Känns helt tomt i mitt huvud just nu. Saknar dom så enormt mycket. Så mycket att jag fällde några tårar när jag hörde All I Need Is You på Idol ikväll. Jag vill bara att det ska bli sommar, slutet av mars sådär så jag i alla fall kan hälsa på och få ...

Av Caroline - 27 oktober 2010 22:06

...fast det går över!   Nu har båda mina grabbar åkt hem, usch så trist det är. Åkte ner till nynäs och vinkade av en av dem. På vägen från nynäs, till min bror när jag hade "vinkat" så får jag ett sms där det står att jag är välkommen till honom...

Ovido - Quiz & Flashcards