Ur min synvinkel

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Caroline - 11 oktober 2010 18:58

 Oh yes det var ett tag sedan jag skrev här. Men har skaffat en till blogg som alla mina vänner kan läsa den här vet bara en av mina kompisar om. Försöker hålla den här lite mer hemlig. Känns bättre så!

 

Jag är ett känslomässigt vrak just nu känner jag. Har jobbat konstant, varje helg och ibland har jag åkt redan på torsdagen och hoppat skolan på fredagen. Men det har det varit värt. Dock har jag väl missat ganska mycket men vafan, mina guys åker ju snart hem. Och vet inte om dom kommer tillbaka nästa säsong, kan ju bara hoppas på det bästa. Annars kommer jag åka och våldgästa dem i deras hemländer!

 

Grät mig till sömns igår... Jag kom hem från jobbet, gick direkt in på mitt rum..satte på en lite sorglig låt och bara tänkte på att snart åker dom hem, och nu är det verkligen inte långt kvar. Nästa vecka så är det bara att tacka och bocka för denna sommar och höst. Fy fan, kommer bli översvämmning när jag befinner mig. Så var beredda med flytvästar, båt och åror..det lär behövas!

 

Och T har varit extra gullig mot mig hela helgen..det gör det hela ännu jobbigare. Och V har varit bitter i princip hela helgen..och jag vet inte vad jag gjort? Men han blir sån när han inte får ngt..om jag säger nej blir han grinig. Men då får han fan bli det. Tyvärr.

 

Skriver mer en annan dag när jag har ett skrivbort som hänger med när jag skriver!!!


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards