Ur min synvinkel

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Sorg sorg..

Av Caroline - 27 oktober 2010 22:06

...fast det går över!

 

Nu har båda mina grabbar åkt hem, usch så trist det är. Åkte ner till nynäs och vinkade av en av dem. På vägen från nynäs, till min bror när jag hade "vinkat" så får jag ett sms där det står att jag är välkommen till honom! Då blev mina ögon alldeles blanka och så kom de några tårar. Samma med den andre herren, jag grät en skvett när jag åkte hem i söndags. Men jag fick ett mycket bra farväl av honom, håller det i hjärtat för mig själv vad det var. Jag är så fruktansvärt känslosam, speciellt när det gäller att säga hejdå! Men jag förstår inte varför, det känns som att det är sista gången någonsin som man träffar den personen. Har alltid varit sån, sedan jag var liten, sedan så länge jag kan minnas! Jag grät till och med när man sjöng jag må hon leva till mig när jag var liten. Snacka om crybaby! haha.  

Får se om jag tar en sväng ner till östaterna och hälsar på, skulle vara grymt kul! Måste bättra på mina språkkunskaper lite bara.

Åh, vill bara att det ska bli sommar igen! Och att alla mina grabbs kommer tillbaka och jobbar, man ska inte gapa efter för mycket. Det gör jag iochförsig inte, jag bara hoppas på det bästa! Funderar på att vara med hela säsongen, från det att skolan slutat då. Tjäna pengar, umgås me folk jag gillar och bara ha det sjukt kul!

 

På tal om skolan, den går käpprätt åt helvete. Har fått varning om indraget studiebidrag, då är det illa. Men så blir det, om man har jobbat hela sommaren tills nu. Jag vill inget hellre än att skolan ska ta slut så jag får bli "vuxen på riktigt". Jobba, tjäna egna pengar, inte ha några förbannade läxor som ligger och skaver en i röven, kanske flytta hemifrån och skaffa sig ett nytt liv. Behöver nog en nystart. 

 

Snart är det höstlov, grymt skönt!  Åker till Riga med två kompisar på söndag, kommer bli grymt att få komma bort för 40 timmar. Käka god mat på båten, shoppa lite i taxfree, utforska Riga några timmar, kanske shoppa lite där med, dricka lite (ooh jaa de kommer att ske! Tro mig!) och bara ha det grymt jävla trevligt! Längtar så enormt nu. Att få åka på en liten resa med bara kompisar.

 

Nej nu ska jag kolla vidare på Kungarna av Tylösand (fråga min inte varför jag kollar, jag bara gör det) och bara slappa en stund. Sen blir det sängen!

 

Over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 18 juli 2011 17:56

Nu vill jag bara åka hem! Hem till mitt vanliga liv, hem till nära och kära som inte behandlar mig som skit för att jag har egna åsikter. För att jag reagerar som en vanlig människa när det händer oväntade saker. Där jag befinner mig just nu finns...

Av Caroline - 16 januari 2011 00:56

Whoops! Nu har det gått rejält lång tid sedan jag skrev ngt här. Har inte haft någon lust att sitta och skriva för mig själv. Det är ganska befriande att bara kunna skriva vad jag vill, men...har inte haft den lusten eller orken på ett tag! I alla...

Av Caroline - 13 november 2010 23:35

Gud vad jag inte orkar just nu, och det gäller i princip allt. Orkar fortfarande inte med skolan, orkar inte med vissa människor, orkar inte med vissa ställen, tider och är allmänt på dåligt humör nästan hela tiden. Försöker hålla humöret uppe, men i...

Av Caroline - 5 november 2010 22:36

Känns helt tomt i mitt huvud just nu. Saknar dom så enormt mycket. Så mycket att jag fällde några tårar när jag hörde All I Need Is You på Idol ikväll. Jag vill bara att det ska bli sommar, slutet av mars sådär så jag i alla fall kan hälsa på och få ...

Av Caroline - 11 oktober 2010 18:58

 Oh yes det var ett tag sedan jag skrev här. Men har skaffat en till blogg som alla mina vänner kan läsa den här vet bara en av mina kompisar om. Försöker hålla den här lite mer hemlig. Känns bättre så!   Jag är ett känslomässigt vrak just nu kä...

Ovido - Quiz & Flashcards