Ur min synvinkel

Alla inlägg under november 2010

Av Caroline - 13 november 2010 23:35

Gud vad jag inte orkar just nu, och det gäller i princip allt. Orkar fortfarande inte med skolan, orkar inte med vissa människor, orkar inte med vissa ställen, tider och är allmänt på dåligt humör nästan hela tiden. Försöker hålla humöret uppe, men ibland så brister det som för alla.

 

Skulle inte banga på en spontanresa till typ London, N.Y, LA eller något annat spännande land. Skönt att få komma bort lite och bara ha kul. Åka med bra sällskap, ha bra boende och hitta roliga sevärdigheter. 

Måste bara skaffa ett jobb så jag får ihop pengar, men det orkar jag inte heller med. Varför kan man inte bara få vara "rik"? Visst, pengar gör en inte lyckligare. Till en början kanske, men i längden så hjälper det inte ett skit. Inte med relationer, känslor m.m, isf med hus och hem, nöjen m.m. 

 

Från det ena till det andra, Varför i helsike ska man få skit för att man talar sanning? Och sen få piss över det? Det är så jävla sjukt!

 

Tack och hej!

 

Over and out!  

Av Caroline - 5 november 2010 22:36

Känns helt tomt i mitt huvud just nu. Saknar dom så enormt mycket. Så mycket att jag fällde några tårar när jag hörde All I Need Is You på Idol ikväll. Jag vill bara att det ska bli sommar, slutet av mars sådär så jag i alla fall kan hälsa på och få säga hej! Känns sjukt patetiskt, det har inte ens gått en månad. Men men, det är som att ens bästa vän skulle åka bort och man inte vet till 100 procent att den kommer tillbaka. Får hoppas att allt löser sig...


You stole my heart without my permission. Who will take over when you are away? Who should I talk to about all the things that only we could talk about?  Conversations that no one else knew, conversations that I felt free in. I don't know what to say other than, 

All I Need Is You!

Ovido - Quiz & Flashcards