Ur min synvinkel

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Caroline - 7 september 2010 00:27

nej, det gör jag faktiskt inte....

Ena stunden är man någon som är jätteviktig....andra stunden är jag bara jag. Till detta beteende vill jag gärna ha en förklaring! Men den enda som kan förklara det för mig åker snart hem. Innan helgen eller nästa vecka. Så, antingen kommer jag inte få svar...eller så får jag vänta tills nästa år i Mars eller något sådant.

 

Och som jag sagt innan, är det så jävla svårt att hålla sig till en person? För jag vet inte hur jag ska reagera eller agera när det är jag och en till inblandad. Är den andra bara en "leksak"? Eller betyder den personen något? (För övrigt fattar jag inte hur den personen kan betyda något annat än att man hatar den)

I am totally lost in this situation....

 

Och nu blir jag typ....deppig? kanske e fel ord...men jäkligt fundersam på vad som egentligen försigår..

 

Ja ja, jobbade iaf lö, sön. lördag 12-00 Söndag 11:30 - 21. Och jag har inte blivit ett dugg friskare av det. Men ska jag kunna åka till Skottland så behöver jag de pengarna!

Nästa helg jobbar jag fre, lör, sön. Får se hur de kommer att gå...hoppas att båda e kvar iaf.

 

Nej nu blir det för mycket tankar som snurrar runt i pallet på mig. Vi höres en annan dag. God natt.

 

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards