Ur min synvinkel

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Caroline - 22 september 2010 14:06

...igen och fan vad jag längtar!

 

Så var det onsdag igen, och ingen skola. Så jävla skönt! Igår försov jag mig och vaknade när jag började, inte så bra jobbat känner jag! Men men, that's life.

Idag har jag tvättat hela 4 maskiner med BARA mina kläder, känns ganska tungt. Men mer än hälften av kläderna använder jag inte ens. Typiskt tonårinar? Svar: ja.

 

Imorgon bär det av till lilla Tärnan för att hälsa på familjen B och sedan jobba i Sandviken fre, lör sen bär det av till Solvarbo på lördagen för att sedan jobba på söndagen. Känns kanon! Väl hemma hos familjen så ska vi bada badtunna, bada i poolen, bada bastu, käka på pellans och hälsa på alla guys som lilla fröken fräken umgås med. Man måste ju acceptera hennes små kamrater!

 

Jag ska tydligen till polen snart, fråga mig inte varför med Mr Polen tycker att jag ska komma dit och hälsa på honom och lära mig polska! Låter inte helt fel, för jag har sagt att ska jag komma dit ska jag bo hos honom i hans säng. Underbart!

 

And, I did not go for it last time....tror jag e lite för skraj för vad personen ska tycka. Kanske i helgen, kanske inte. Får se hur det rullar.

 

Nu ska jag hämta min tvätt och sen duscha för att sedan åka in tillstan och göra några ärenden!

 

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards