Ur min synvinkel

Alla inlägg under juli 2011

Av Caroline - 18 juli 2011 17:56

Nu vill jag bara åka hem! Hem till mitt vanliga liv, hem till nära och kära som inte behandlar mig som skit för att jag har egna åsikter. För att jag reagerar som en vanlig människa när det händer oväntade saker.

Där jag befinner mig just nu finns det fan ingen vettig människa som ser att vissa behandlar andra människor som hundskit. Människor som sliter röven av sig dag och natt för att andra människor ska kunna leva. Människorna som lever på andra människor är inte värda vatten, inte om dom inte kan visa åt minstonde lite respekt och uppskattning för det slit de gör. Hot och trakasserier är inget ovanligt i denna miljö, tyvärr. Och de flesta bara står och tittar på! Är det så svårt att ta tummen ur röven och göra något åt saken? Dock vet jag inte vad det skulle vara, men bara visa att man är mänsklig och reagera! Fan så less jag är på fega människor! Jag kan ta skit för att jag gör eller säger något som jag tycker är rätt! Ska ni behandla folk jag gillar illa, kan ni fanimej behandla mig likadant! Nu har jag valt sida, och det är för att jag är less på egotrippade, maktbegärhavande idiotisk dumma människor!!


Det enda jag vill, det är att folk ska inse att dom inte är kung och drottning över världen. Alla har rätt till en egen åsikt, så även jag. Kan ni inte ta det så fine! MEN, tänk på andras välmående för EN GÅNGS SKULL!! och INTE bara ert eget ni är inte nödvändiga i detta samhälle, that's it.


Stå på er, innan någon annan gör det! Det försöker i alla fall jag.


Over and out!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards